מופעים לקהל הדתי

"מצווה גדולה להיות בשמחה"

זהו המשפט המלווה אותי מהרגע שאני זוכרת את עצמי. נכון, לא תמיד זה קל לשמוח. המצב הכלכלי, השגרה השוחקת, הבוס בעבודה או המצב הבטחוני, כל אלה מאתגרים אותנו כל פעם מחדש. הדרך הטובה ביותר "לשבור שגרה" ולהכניס שמחה לחיי היום היא באמצעות צחוק והומור. כולנו אוהבים לצחוק: צעירים, גימלאים, נשים, גברים, דתיים, חילוניים, ובקיצור – כולם! מופע סטנדאפ או מופע בידור הם אופציה נהדרת לקחת רגע, ופשוט לאפשר לעצמינו לצחוק מכל הלב והנשמה. ועל מה צוחקים? לא חסרים נושאים: צוחקים על הבית, על העבודה, על השגרה וכמובן על עצמנו. כל מה שאנחנו צריכים זה מישהו מבחוץ שיראה לנו שבעצם החיים די מצחיקים: התור בקופת חולים (במיוחד ביום ראשון כשלאף אחד אין כח לחזור לעבודה), הפרצוף של הבוס שהוא קולט ששוב איחרנו לעבודה (אתם יודעים על מה אני מדברת), הגננת שמבקשת קרטונים של חלב לעבודות יצירה (ברוך שפטרנו..) ואז מחזירה לנו אותם כעבודות יצירה (עכשיו נראה אתכם זורקים את זה)… ואלו בדיוק החומרים שהסטנדאפיסטים משתמשים בהם. הם מציבים לנו מראה ומראים לנו מה שאנחנו לא מסוגלים לראות בעצמינו – וזה מצחיק! תוסיפו לזה אינטראקציה עם הקהל, שאלות ותשובות, אילתורים, קטעי משחק מצחיקים וחיקויים – ויש לנו מופעים לקהל הדתי סוחפים ובלתי נשכחים.

מזה כעשרים שנים אני יוצרת מופעים לקהל הדתי וכן מופיעה לקהל הדתי בכל רחבי הארץ. הקהל הדתי אוהב לצחוק, משתף פעולה, מגיע למופעי סטנדאפ או מזמין אותם ליישובים דתיים וארועים ייעודיים לקהל הדתי. היכולת שלי להתאים את המופע לקהל, לרגישויות שלו, להווי שלו והשמירה על שפה נאותה הם המפתח להצלחה של מופעי הסטנדאפ לקהל הדתי. זוהי נוסחת הקסם ובכל פעם שהקסם הזה מתרחש על הבמה זה תענוג גדול!

מוזמנים להכיר את מגוון מופעי הסטנדאפ ומופעי הבידור המצחיקים, הסוחפים והמקוריים שלי שהוצגו בפני קהל דתי בכל רחבי הארץ, על במות קטנות וגדולות כאחד, החל מהיכלי תרבות ועד למתנ"סים, ספריות וישובים.

אז מה אומרים על המופעים שלי?

המלצות על מופע הסטנדאפ

"ברירת צחוק"

המלצות על מופע הבידור המוזיקאלי

"נעימה וחואן סיפור אהבה"

המלצות על המופע הקומי תיאטרלי למבוגרים

"דודה ג'ולייט באה לבקר"

המלצות על המופע

"דודה ג'ולייט באה לבקר"
לילדים ובני נוער

מבין לקוחותיי

מה עוד יש לי להציע לקהל הדתי?

מעוניינים לבחור מופע סטנדאפ או מופע בידור לקהל הדתי?

מוזמנים לקרוא במאמר הבא מספר טיפים שייסייעו לכם לבחור את המופע המתאים לכם:

מופע סטנדאפ לקהל הדתי – איך בוחרים נכון?

אנשים מוצאים עצמם טרודים ולחוצים ולעיתים מגיעים לסוף השבוע מותשים ועייפים לאחר עוד שבוע מאתגר. לא פעם יש לנו תחושה של רצון לעצור הכל, לנוח ופשוט ליהנות ולצחוק. קהל דתי וקהל חילוני כאחד מעריכים ואוהבים מופעי סטנדאפ מתוך ידיעה שצפייה במופע

להמשך קריאה »

למי עוד המופעים מתאימים?

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם