פעילויות לחברות ואירגונים

אתם בטח שוב מתלבטים מה להזמין אליכם הפעם… מופע סטנדאפ מצחיק וסוחף שיעניק לעובדים שעה של הפוגה משחררת, קלילה וחווייתית? הרצאת העשרה קלילה ומרתקת שתעניק לעובדים כלים פרקטיים לעבודה היומיומית השוטפת? סדנא חווייתית ומעצימה תוך אינטראקציה קבוצתית מצחיקה ומגבשת? או אולי סדנא מקצועית שתסייע להם בעבודה הארגונית השוטפת? נכון, יש אין סוף פעילויות לחברות ואירגונים.

לא משנה איזו פעילות בחרתם, סטנדאפ או סדנא, הגעתם למקום הנכון! כיום יותר מתמיד ברור כי ההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר לכל חברה ואירגון, בין אם מדובר בחברת הייטק ובין אם מדובר במפעל יצרני. גם אם חלק מהעובדים לא מגיעים למקום העבודה ועובדים מהבית, עדיין קיים הצורך להעשיר אותם בתכנים הקשורים לתחום המקצועי ובתכנים שנועדו לשמש "שוברי שגרה" .פעילויות לחברות ואירגונים כגון: ארועי חברה, גיבוש חברתי או ערב פרישה של אחד העובדים או העובדות מהווים הזדמנות נהדרת להפגיש בין העובדים, לגבש אותם, ולהעניק להם תוכן מהנה שיהווה חלק מההווי של מקום העבודה.

ידוע כי את רוב זמננו אנחנו משקיעים בעבודה. כיום יותר מתמיד ברור כי ההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר לכל חברה ואירגון, בין אם מדובר בחברת הייטק ובין אם מדובר במפעל יצרני. יותר ויותר מקומות עבודה ערים לצורך של העובדים "להתאוורר", לשבור שגרה, לעשות הפוגה ופשוט..להנות.
גם אם חלק מהעובדים לא מגיעים למקום העבודה ועובדים מהבית, עדיין קיים הצורך להעשיר אותם בתכנים הקשורים לתחום המקצועי ובתכנים שנועדו לשמש "שוברי שגרה". פעילויות לחברות ואירגונים כגון: ארועי חברה, גיבוש חברתי או ערב פרישה של אחד העובדים או העובדות מהווים הזדמנות נהדרת להפגיש בין העובדים, לגבש אותם, ולהעניק להם תוכן מהנה שיהווה חלק מההווי של מקום העבודה.

אתם מוזמנים להצטרף למאות החברות והארגונים שהזמינו אותי אליהם בעשרים השנים האחרונות ויחד איתי לבחור את התוכן המתאים לכם ביותר מבין מגוון המופעים, ההרצאות והסדנאות שאני מציעה, בהתאם לסוג המפגש והצרכים שלכם.

לא פעם אני נשאלת מהו הגורם המבטיח הצלחה בפעילויות לחברות ואירגונים. אין ספק כי מדובר בניסיון. בעשרים השנים האחרונות הוזמנתי הן על ידי החברות והאירגונים הגדולים במשק והן על ידי קבוצות קטנות של עובדים, להופיע, להרצות ולהנחות סדנאות. מקצועיות ללא פשרות, מגוון של תכנים מרתקים, מצחיקים וחווייתיים, יכולת להתחבר לכל סוג של קהל, יצירת אינטראקציה בלתי נשכחת, הם חלק בלתי נפרד מ"האני מאמין" שלי כאשר מדובר בפעילויות לחברות ואירגונים. – כל אלו מבטיחים לכם חוויה משובחת ומוצלחת ביותר!

מוזמנים להתרשם ממגוון התכנים שאני מציעה.

 

אז מה יש לי להציע לכם?

ערב גיבוש? Happy hour? הרמת כוסית לחג? מסיבת פרישה? מופעי הסטנדאפ שלי הועברו בהצלחה גדולה בפני מאות חברות וארגונים, מול צוותים קטנים ומול מאות משתתפים. הרי כולנו אוהבים לצחוק ובהחלט יש על מה: גברים, נשים, הילדים, הזוגיות, הסיטואציות המצחיקות בעבודה ועוד אינספור מצבים קומיים בחיים של כולנו. מוזמנים להעניק לעובדים שלכם שעה של הפוגה וחוויה מצחיקה ובלתי נשכחת.

מזמינה אתכם לשמוע עוד על המופעים שלי לאירגונים וחברות >

אם אתם מעוניינים להעניק לעובדים או למנהלים במקום העבודה ידע מעשיר, מרתק ועם ערך מוסף לעבודה ולחיים בכלל, ויחד עם זאת הפוגה קלילה, הומוריסטית וחווייתית – זו בהחלט המומחיות שלי. מגוון ההרצאות שלי מלאות בידע מרתק ומרחיב את הדעת, אבל הן גם אינטראקטיביות, מצחיקות וחווייתיות ( ככה זה כשהמרצה היא גם קומיקאית וסטנדאפיסטית)– מה שמבטיח שהם גם יחכימו וגם יזכו לשעה של הנאה צרופה.

כנסו להכיר את מגוון ההרצאות המיוחדות שלי לאירגונים וחברות >

העובדים שלכם זקוקים להפוגה חווייתית, מגבשת ומרעננת? מוזמנים לבחור מבין מגוון הסדנאות שלי שיעניקו להם גם ידע וכלים מעולמות תוכן מרתקים ומעניינים וגם חוויה מצחיקה, מגבשת ומעצימה והכל תוך התנסות חווייתית, הדגמות מצחיקות ואינטראקציה קבוצתית כייפית ובלתי נשכחת. הפעם הם לא רק יקשיבו – הם ייקחו חלק פעיל, ייהנו ממפגש מעשיר ומהנה ביותר ויצאו עם ברק בעיניים ואנרגיות מחודשות.

מוזמנים להכנס ולהכיר את הסדנאות והקורסים הייחודים שיש לי להציע לאירגונים וחברות >

חברות ואירגונים מפרגנים לי

אין כייף גדול יותר מאשר לקבל פירגונים, ופירגון מקבוצת עובדים שהזמינו פעילות לאירגון או החברה שלהם הם כייף גדול!

אז מה אומרים חברות ואירגונים על המופעים, ההרצאות, הסדנאות והקורסים שלי?

מוזמנים לצפות בסירטונים ולהתרשם בעצמכם >

אירגונים וחברות ממליצים על מופעי הסטנדאפ שלי

אירגונים וחברות ממליצים על ההרצאות שלי

אירגונים וחברות ממליצים על הקורסים והסדנאות שלי

מבין לקוחותיי

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם