תרבות ופנאי לקהל הרחב

תרבות ופנאי לקהל הרחב

בעידן הנוכחי, כשכולנו עמוסים ושגרת החיים שוחקת, יש לנו צורך עז יותר מתמיד, לחוות, להנות, לצחוק וללמוד. מופעי סטנדאפ, מופעי בידור, הרצאות מרתקות, קורסים וסדנאות חוויתיות, כל אלו הם הזדמנות מצויינת "לשבור שגרה" ופשוט להנות.

למעלה מעשרים שנים אני מופיעה, מרצה ומנחת קורסים וסדנאות בכל הארץ ובעולם ופוגשת קהלים שונים ומגוונים מכל המגזרים, המגדרים והגילאים.

עבורי, תרבות ופנאי לקהל הרחב זו לא רק כותרת. זו תשוקה. כששואלים אותי מה אני הכי אוהבת לעשות, התשובה ברורה: להצחיק, להעביר ידע ולרגש.

כשאני רואה כל פעם מחדש קהל מתגלגל מצחוק, מתרגש או מגיע לפרגן, אני יודעת שאני במקום הנכון! המפגש עם הקהל, היכולת להתאים את התכנים , הצחוק, האנרגיה , האילתורים, האינטראקציה המיוחדת שנוצרת בכל מופע, הרצאה או סדנא, יוצרים פעם אחר פעם חוויה חדשה ובלתי נשכחת.

אחרי מאות רבות של אירועי תרבות ופנאי לקהל הרחב, ארועים מצחיקים ומרגשים כאחד, אני יכולה להצהיר בוודאות שכל הופעה שלי, הרצאה או סדנא , הופכים להיות מהר מאוד לסיפור אהבה עם הקהל.

היכלי תרבות גדולים וקטנים, מתנ"סים, סיפריות, אגפי תרבות בערים ובישובים, בקיבוצים ובמושבים, קתדרות להעשרה ופנאי, מרכזי צעירים, אוניברסיטאות, מרכזים רב תחומיים, מרכזים קהילתיים וחוגי הרצאות וקורסים עירוניים הזמינו אותי להופיע, להרצות ולהנחות קורסים וסדנאות.

מוזמנים להכנס ולהתרשם ממגוון המופעים, ההרצאות, הקורסים והסדנאות לקהל הרחב.

אז מה יש לי להציע לכם?

כולנו אוהבים לצחוק וכמה שיותר. מופעי סטנדאפ ומופעי בידור הם הזדמנות לעצור הכל ופשוט לצחוק, להשתחרר ולהטעין את עצמנו באנרגיות חיוביות. ועל מה צוחקים? לא חסרים נושאים: זוגיות, גידול ילדים, קניות, היחסים עם החמות ובעיקר על עצמינו.
מוזמנים להכיר את מגוון מופעי הסטנדאפ ומופעי הבידור המצחיקים, הסוחפים והמקוריים שלי שהוצגו בפני כל המגזרים והמגדרים, בכל רחבי הארץ, על במות קטנות וגדולות כאחד, החל מהיכלי תרבות ועד למתנ"סים, סיפריות וישובים >

בעבר הרצאות היו נחלתם של סטודנטים בלבד. כיום בעידן בו הידע זמין לכל, כולנו הפכנו להיות צרכני ידע. לכן, כשאנו שומעים הרצאה אנו שואפים לקבל הרבה יותר מאשר ידע. הקהל מעוניין להתרגש, להזדהות ולחוות. כמרצה ותיקה אני מצליחה לרתק את הקהל, לרגש ואפילו להצחיק (ככה זה שהמרצה היא גם קומיקאית…). כל ההרצאות מעניקות תוכן מעשיר וסוחף וכמובן מתובלות בהומור.
מוזמנים להכנס ולהכיר את מגוון ההרצאות המיוחדות שלי >

קורסים וסדנאות הם הזדמנות נהדרת סוף סוף ללמוד משהו שתמיד רצינו להתנסות בו ולא מצאנו זמן (למשל שפת גוף), לרכוש מיומנויות חדשות (כמו סטוריטלינג ועמידה מול קהל), להגשים חלום (ללמוד לעשות סטנדאפ- כן זה אפשרי!) וכמובן להעצים את ההתפתחות האישית שלנו באמצעות סדנא מתחום ההתפתחות האישית (למשל סדנת סיפורי חיים מרגשת). בין אם מדובר בסדנא חד פעמית או קורס מתמשך, מדובר בחוויה נהדרת המאפשרת לא רק להתנסות וללמוד תחומי עניין חדשים, אלא גם לחלוק חוויות משותפות ואף ללמוד משאר המשתתפים. זה הזמן לקחת חלק בסדנאות וקורסים מעשירים, ייחודיים ומהנים.
מוזמנים לשמוע עוד על הסדנאות והקורסים כגון קורס סטנדאפ, משחקי תיאטרון, סגננות תקשורת שפת גוף, הומור ועוד >

מפרגנים לי

הרצאה או סדנא הוא רגע מרגש מאוד. אולם אין ספק שהרגע המרגש ביותר הוא הרגע בו הקהל
ממתין לאומן בתום המופע בכדי לפרגן או נשאר בתום ההרצאה/סדנא כדי לומר מילה טובה.
אז מה אומר הקהל על המופעים, ההרצאות, הקורסים והסדנאות שלי?

מוזמנים לצפות בסירטונים ולהתרשם בעצמכם >

מפרגנים למופעים שלי

מפרגנים להרצאות שלי

מפרגנים לקורסים ולסדנאות שלי

מבין לקוחותיי

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם