סטנדאפ למפגשים משפחתיים

ברירת צחוק

מופע מצחיק, סוחף ומגבש!

אין דבר יותר משמח, כייפי ומגבש מאשר מפגשים משפחתיים. לא תמיד חייבת להיות סיבה למפגש משפחתי. יותר ויותר משפחות נוהגות להפגש, לבלות יחד, לצחוק ולהנות גם בלי סיבה מוצהרת. פשוט להיות יחד. לדוגמא, ארוחות ערב בימי שישי, מפגשים בחגים, ימי גיבוש משפחתיים וערב נשים משפחתי הם רק חלק מהמפגשים האלו, ההופכים עד מהרה לחגיגה של צחוק, אהבה ואנרגיה סוחפת.

מחקרים מצביעים כי מפגשים משפחתיים מחזקים את תחושת השייכות ואפילו משפיעים על הערך העצמי של חברי המשפחה. רשת התמיכה המשפחתית מתחזקת וכך גם תחושת הבטחון האישי. לכן, מופע סטנדאפ למפגשים משפחתיים יוצר חיבור בין בני המשפחה ורגעים מצחיקים, אינטימיים ומרגשים שימשיכו לדבר עליהם עד למפגש הבא!

אחרי מאות מפגשי משפחה בימי שישי, מפגש גיבוש של בנות דודים ודודות, מסיבת פורים משפחתית, הדלקת נרות בחנוכה, מפגשים בימי עצמאות ואפילו כנסים בין דוריים של משפחות, מופע הסטנדאפ "ברירת צחוק" הוא הזדמנות נהדרת ההופכת כל מפגש משפחתי לבלתי נשכח.

בשנים האחרונות הפכתי להיות חלק ממפגשים מצחיקים ומרגשים כאחד וישנן משפחות המזמינות את מופע הסטנדאפ "ברירת צחוק" יותר מפעם אחת. בכל מפגש כזה, תענוג לראות קהל מתגלגל מצחוק, ולא חסר על מה לצחוק: זוגיות, חמות וכלה (ובמקרה שלי החמות העירקית שתגלגל את כולם מצחוק), הילדים, הבית ובקיצור- על החיים!

אז אם אתם מתכננים מפגש משפחתי, אין צורך לחפש סיבה מיוחדת. אשמח להגיע ולשמח אתכם עם מופע סטנדאפ למפגשים משפחתיים!

רוצים לשמוע עוד על המופע "ברירת צחוק"?

מפרגנים למופע הסטנדאפ שלי

ממליצים על מופע הסטנדאפ לארועים פרטיים

מעוניינים לבחור מופע למפגש משפחתי?

אין כייף גדול יותר מאשר לראות את בני המשפחה צוחקים, ואם המשפחה צוחקת יחד, זה אפילו תענוג. אנחנו זוכרים רגעים כאלה ומעוניינים לשחזר אותם שוב ושוב. מוזמנים לקרוא במאמר הבא מספר טיפים שייסייעו לכם לבחור את המופע המתאים:

מופע סטנדאפ או מופע בידור- איך בוחרים נכון?

אין ספק שאם יש נושא שאינו בר מחלוקת הוא שכולם אוהבים לצחוק. הצחוק הוא צורך אנושי ומופע סטנדאפ קורע מצחוק הוא דרך נהדרת להעניק לאנשים חוויה והנאה צרופה. אם נשאל סטנדאפיסט מהו למעשה "מופע סטנדאפ קורע מצחוק", קרוב לוודאי שהוא

להמשך קריאה »

אין כמו פירגון מלקוח/ה מרוצה

למי עוד המופע מתאים?

error: Content is protected !!