מופע קומי תיאטרלי לקהל דתי

דודה ג'ולייט באה לבקר

מופע מקורי, מצחיק ומרגש!

לפרטים והזמנת המופע, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

כולנו אוהבים להתרפק על העבר…סיפורים על הבתים, האוכל, ההווי הישראלי ובעיקר סיפורים מרתקים על האופן שבו הגענו לכאן ומה היה פה לפני שהגענו…

סיפורה של מדינת ישראל הוא סיפור מופלא של נצחון, בניה, חזון ואמונה. מדינה שאיחדה אנשים שהגיעו מכל קצוות העולם ויצרה תמהיל מיוחד שקיים רק פה. השפות השונות, הצבעים והמאכלים השונים יצרו חברה מגוונת, מרגשת וגם מאוד מצחיקה.

 

המופע המיוחד "דודה ג'ולייט באה לבקר" מביא את סיפורה של דודה ג'ולייט, הדודה העירקית הכי לבבית, חמה ומצחיקה שתכירו. היא מחזירה אלינו את העבר ואת דפי ההיסטוריה במופע נוסטלגי, ססגוני, מצחיק, מעשיר ובלתי נשכח! כשהיא לבושה בשמלה ססגונית ומטפחת ראש כמיטב המסורת, היא נכנסת עם הסל שלה, ומהרגע שהיא פותחת את הפה, היא לא מפסיקה להצחיק ולרגש.

המופע הוא חגיגה של סיפורים מרתקים ומצחיקים כאחד על הילדות בגולה, טקס השידוך המצחיק (בהשתתפות  הקהל!), אמונות טפלות (טפו טפו, בלי עין הרע), העלייה לארץ ישראל (איפה ואיך מחביאים כמה שיותר רכוש?), ימי המעברות (אוהלים, חולות ושתי מיטות לעשרה אנשים), הבדלי התרבויות (מה קורה שהג'חנון נפגש עם הממליגה) ואפילו המחתרת הציונית (דמיינו את דודה ג'ולייט מוצאת סליק נשק).

המופע כולל קטעי מוזיקה, אילתורים מצחיקים בהשתתפות הקהל ומשחקי תפקידים משעשעים, דבר ההופך אותו למופע  אינטראקטיבי, מבדר ובעיקר חוויתי. מופע כזה עוד לא ראיתם!

המופע "דודה ג'ולייט באה לבקר" הועלה בהצלחה רבה באולמות תרבות, בישובים, באגפים לתרבות תורנית ברשויות מקומיות, בסיפריות, במתנ"סים בכל רחבי הארץ, בתי ספר, בארועי שבוע העליות, במועדונים חברתיים, במוזיאונים העוסקים במורשת ישראל ובאוניברסיטאות.

מפרגנים למופע "דודה ג'ולייט באה לבקר"

קבלו טעימה מהמופע

למי עוד המופע מתאים?

פעילויות לגיל השלישי

פעילויות
לגיל השלישי

פעילויות
לנשים

פעילויות
למורים וגננות

תרבות ופנאי לקהל הרחב

תרבות ופנאי
לקהל הרחב

אירועים
פרטיים

error: Content is protected !!