פעילויות לקהל הדתי

"את מופיעה גם לקהל דתי?"

"יש לך פעילויות לקהל דתי?"

שאלות אלו הן שתיים מהשאלות הכי נפוצות שאני נשאלת ואני תמיד משיבה שלא רק שאני מופיעה, מרצה ומנחת סדנאות לקהל דתי, אני מאוד גאה במגוון הרחב של פעילויות לקהל הדתי שיש לי להציע. לאחר עשרות רבות של מופעים, הרצאות וסדנאות לקהל דתי, אני יודעת לומר כי קהל דתי הינו צרכן תרבות נלהב בדיוק כמו כל קהל אחר. הם אוהבים לצפות במופעי בידור וסטנדאפ, להרחיב את הידע הכללי בנושאים שונים ומגוונים ולקחת חלק באירועים ופעילויות הן במסגרת המשפחתית והן במסגרת הקהילתית-חברתית. אך יחד עם זאת, לקהל דתי יש רגישויות מסוימות שעל כל אמן או מרצה המופיע בפניהם חייב להיות מודע אליהן, בין היתר: שמירה על שפה נקייה, הופעה חיצונית צנועה וכמובן תכנים שלא עומדים בניגוד להשקפת העולם הדתית.

התכנים שבהם עוסקים המופעים שלי, ההרצאות והסדנאות, נקיים וחפים מתכנים שאינם הולמים, ולכן הם לא גורמים לקהל דתי לחוש מבוכה או אי נעימות. כמו כן, הם גם מותאמים לקהל הדתי ולעיתים מתובלים בדוגמאות ואנקדוטות מההווי החיים של הבית המסורתי.

 אז אם אתם מחפשים פעילויות לקהל הדתי, מופעים, הרצאות וסדנאות, אשמח להגיע גם אליכם!

אז מה יש לי להציע לכם?

קהל דתי אוהב לצחוק ומופעי סטנדאפ הם הזדמנות נהדרת לצחוק ו"לשבור שגרה". אז על מה צוחקים במופעים שלי? על זוגיות, ילדים, משפחה, ישראליות, מנהגים, חגים ובקיצור- על החיים! בנוסף למופע הסטנדאפ, אני מעלה הצגה קומית ששזורים בה תכנים הקשורים גם למורשת ישראל.  כמי שמגיעה מבית מסורתי, אני ערה לרגישות של הקהל הדתי לתכנים מסוימים ועל כן, כל המופעים שלי מאופיינים בשפה נקייה והם מצליחים להצחיק מבלי לגרום לקהל לנוע בכיסא במבוכה וחוסר נוחות…

אני מזמינה אתכם להתרשם ממופעי הבידור והסטנדאפ שלי שהוצגו בהצלחה רבה בפני אוכלוסיות דתיות רבות בכל רחבי הארץ >

הקהל הדתי הינו קהל איכותי ביותר שנוהג לקחת חלק במפגשי העשרה ופנאי, להשתתף בהרצאות בנושאים שונים ומגוונים, ללמוד, להתפתח ולהרחיב ידע. ההרצאות שלי בנושאים כגון הומור כדרך חיים, שפת גוף, סגנונות תקשורת, סטוריטלינג ועמידה מול קהל, הועברו בהצלחה רבה בפני עשרות רבות של קבוצות מהמגזר הדתי. כל ההרצאות הינן הרצאות מעשירות המשלבות תוכן וחוויה ומתובלות בהומור.

מוזמנים להיכנס ולהתרשם ממגוון ההרצאות שאני מציעה >

הסדנאות שלי מעניקות הן ידע וכלים מעולמות תוכן מרתקים ומעשירים והן חוויה קבוצתית מגבשת, מצחיקה, מעצימה ומרגשת. ההתנסות האישית בזמן הפעילות, האפשרות לביטוי עצמי, האינטראקציה הקבוצתית המפרה והדינמיקה הכיפית והמשעשעת בין המשתתפים, הופכים את המפגש לחוויה יוצאת דופן. בסדנאות שאני מעבירה לקהל דתי, הן לקבוצות נשים והן לקבוצות מעורבות, אני מקפידה על כללים ונורמות המתאימים לקהל דתי וזאת על מנת שכל המשתתפים ייקחו חלק פעיל מבלי לחשוש או לחוש אי נעימות כלשהי.

מוזמנים להיכנס ולהתרשם ממגוון הקורסים והסדנאות שאני מציעה >

קהל דתי מפרגן לי

תמיד כייף לקבל אהדה ומילה טובה. כאשר מדובר בפירגון מקהל דתי, הוא תמיד מתלווה לברכות,
איחולים טובים והוקרת תודה מצד הקהל, מה שהופך כל פירגון כזה לרגע מרגש במיוחד.

מוזמנים לצפות בסירטונים ולהתרשם בעצמכם >

מפרגנים למופעים שלי

מפרגנים להרצאות שלי

מפרגנים לקורסים והסדנאות שלי

מבין לקוחותיי

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם