הרצאות לקהל הדתי

אם בעבר המילה "הרצאות" עוררה בנו אסוציאציה של אולם הרצאות באוניברסיטה וחבורה של סטודנטים רדומים, כיום ברור כי הרצאות אינן רק כלי להעברת ידע אלא אמצעי נהדר להעברת מסר וגם מידע בדרך חוויתית.  בעידן בו הידע זמין לכל, חשוב כי הרצאות בכל תחום תהיינה עשירות בידע, אך גם סוחפות ומרתקות. הרצאות מסוג זה הופכות כל מפגש לארוע חוויתי.

"הרצאה נהדרת, מצחיקה, סוחפת ומתואמת לקהל שלנו"
"שמענו אותך במספר הרצאות ובכל פעם הפתעת מחדש"
"הרצאה שהיא מופע חוויתי"

אלו הן חלק מהתגובות של הקהל שלי המגיע להרצאות לקהל הדתי בכל רחבי הארץ. ההרצאות שלי עוסקות בתכנים מגוונים ומסקרנים כגון: הומור כדרך חיים, שפת גוף, סגננות תקשורת ועוד. כל ההרצאות משלבות הן מידע מרתק והן חוויה סוחפת וכמובן מתובלות בהרבה הומור (ככה זה שהמרצה היא גם קומיקאית…).ההרצאות מתאימות לקהלים שונים ומגוונים, כולל לקהל הדתי, והן מוצגות בכל רחבי הארץ בהצלחה רבה.

מתנס"ים, סיפריות, היכלי תרבות , קדתרות, האגף לתרבות תורנית ברשויות מקומיות, אולפנות וגופים נוספים כבר הזמינו את ההרצאות שלי.
מוזמנים להתרשם ממגוון הרצאות לקהל הדתי, המותאמות לקהל זה, ההרצאות שופעות בהומור ומעניקות תוכן מעשיר וסוחף וכוללות אינטראקציה עם קהל.

אז מה אומרים על ההרצאות שלי?

ממליצים על ההרצאה

"הומור. זה כל הסיפור!"

ממליצים על ההרצאה

"הומור. זה כל הסיפור!"

ממליצים על ההרצאה בנושא שפת גוף

"לתקשר גם מבלי לדבר"

ממליצים על הרצאה בנושא סגננות תקשורת

"לדבר בשפה של האחר"

ממליצים על ההרצאה בנושא עמידה מול קהל וסטוריטלינג

"לכבוש כל במה"

STAGE TO THE TOP

ממליצים על ההרצאה בנושא

"הומור, שפת גוף ומה שבינהם"

מבין לקוחותיי

מה עוד יש לי להציע לקהל דתי?

מעוניינים לבחור להרצאה לקהל הדתי?

מוזמנים לקרוא במאמר הבא מספר טיפים שייסייעו לכם לבחור את ההרצאה המתאימה לכם:

הרצאה חווייתית – לא עוד הרצאה!

בין אם מדובר במנהלת משאבי אנוש בארגון המעוניינת לחפש לעובדים הרצאות מגוונות ליום העיון הקרב ובא, מורים המציינים סוף שנה ומעוניינים בתוכן מעשיר ומקורי ובין אם מדובר בקבוצת גימלאים או בחוג בית המעוניין להזמין לחבריו תוכן מרתק – הרצאה חווייתית

להמשך קריאה »

למי עוד ההרצאות מתאימות?

error: Content is protected !!