מופעים והרצאות לחוגי בית

אז מה זה חוגי בית?

אין מרצה או אומן שלא יודע מהם חוגי בית. מסתבר כי הארץ שלנו מרושתת בקבוצות של חברים ומכרים שנפגשים אחת לחודש, לרוב בימי שישי בערב ונוהגים להזמין מופעים והרצאות לחוגי בית. לא מדובר בהתאגדות ממוסדת אולם היא מאוד נפוצה, במיוחד בצפון הארץ. לרוב חברי הקבוצה נפגשים שנים רבות ומדי חודש צופים בהרצאה או מופע. לעיתים הם מתכננים את לוח הפעילויות שלהם חודשים רבים מראש, ואם הם מרוצים, הם ממליצים לקבוצות נוספות על הפעילות המוצלחת.

בכל פעם שאני מגיעה להופיע או להרצות בפני חוגי בית אני מתרגשת מחדש. תענוג לראות קבוצות ששומרות על חברות הדוקה והפכו להיות משפחה אחת גדולה. הם לא רק צופים במופעים והרצאות אלא גם חוגגים יחד את החגים וארועים משותפים, ובקיצור –  מדובר בחבורת אנשים סקרנים, מלאי שמחת חיים, אוהבים לצחוק ולחוות, וכל מה שהם רוצים הוא להפגש ולתבל את המפגש בתוכן מעניין ועדיף שיהיה מצחיק.

אז אם אתם חלק מחוג בית, או שאתם מכירים חוג בית המחפש תוכן חדש, סוחף ובלתי נשכח -הגעתם למקום הנכון!

אחרי מאות מופעים והרצאות לחוגי בית, אשמח להגיע גם אליכם עם מופע סטנדאפ מצחיק עד דמעות, מהנה ומגבש, ועם מגוון הרצאות חוויה בלתי נשכחות!

אז מה יש לי להציע לכם?

מפרגנים למופע הסטנדאפ שלי

מפרגנים להרצאות שלי

איך בוחרים סטנדאפ ליום הולדת למבוגרים?

בין אם מדובר במופע לחוג בית א ליום הולדת, לכולם חשוב שהמפגש יהיה מוצלח ושהסטנדאפ יתאים לארוע ויהפוך אותו לבתי נשכח. במיוחד עבורכם, טיפים חשובים לבחירת מופע:

עשרת כללי הזהב לבחירת מופע סטנדאפ לאירועים וימי הולדת

 מתכננים יום הולדת? אירוע חברה? כולם מתרגשים ומישהו מעלה את הרעיון: "בואו נזמין מופע סטנדאפ!!". רעיון מקסים אך בטרם תזמינו, יש מספר נושאים שכדאי לבדוק כדי שהאירוע יהיה בדיוק כפי שאתם מתכננים! להלן עשרת כללי הזהב: כלל ראשון ואולי החשוב

להמשך קריאה »

איך בוחרים הרצאה חוויתית לחוג בית?

אם אתם חברים בחוג בית, שמעתם עשרות הרצאות. זו בדיוק הסיבה שההרצאה הבאה שתזמינו חייבת להיות ייחודית וסוחפת, ומומלץ מאוד שתהייה גם מצחיקה. קבלו טיפים לבחירת הרצאה חוויתית למפגש הבא שלכם:

הרצאה חווייתית – לא עוד הרצאה!

בין אם מדובר במנהלת משאבי אנוש בארגון המעוניינת לחפש לעובדים הרצאות מגוונות ליום העיון הקרב ובא, מורים המציינים סוף שנה ומעוניינים בתוכן מעשיר ומקורי ובין אם מדובר בקבוצת גימלאים או בחוג בית המעוניין להזמין לחבריו תוכן מרתק – הרצאה חווייתית

להמשך קריאה »

אין כמו פירגון מלקוח/ה מרוצה

למי עוד המופעים מתאימים?

תרבות ופנאי
לקהל הרחב

פעילויות
למורים וגננות

ארועים
פרטיים

פעילויות
לנשים

error: Content is protected !!