מופעים למורים וגננות

אם יש נושא אחד שייש עליו קונצנזוס הוא שעבודה במערכת החינוך היא מאוד אינטנסיבית. מבחנים, מערכי שיעור, טיולים שנתיים, ישיבות ואסיפות הורים, הם חלק בלתי נפרד משגרת יומו של כל מי שעובד במערכת החינוך. אין ספק, מדובר בעבודה שוחקת.

מופעים למורים וגננות, מחנכות לגיל הרך, מחנכות מובילות, סייעות בצהרונים, אנשי חינוך וצוותי מנהלה, הם הזדמנות נהדרת לשבור שגרה, ופשוט לצחוק. ומה יותר כייף מאשר לצחוק עם החברים לעבודה? זו הסיבה שאנשי חינוך, ועדי מורים, מנהלי בתי ספר, מפקחים ומפקחות וכמובן אירגוני המורים (הסתדרות המורים ואירגון המורים) מעדיפים להזמין מופע סטנדאפ או מופע בידור לארועים במהלך שנת הלימודים: ערבי גיבוש, ערבי מחצית, מסיבות פרישה, ימי הערכות וכמובן מסיבת סוף שנה.

ועל מה צוחקים? מופעים למורים וגננות ובמיוחד מופעי הסטנדאפ, מאפשרים לצוותים החינוכיים להנתק מהנושאים השגרתיים בעבודה, ופשוט לצחוק על כל נושא אפשרי: בית, עבודה, זוגיות, גידול ילדים וגם קצת על…בתי הספר והגנים. מסתבר שדווקא מופע סטנדאפ המוגש בגובה העיניים, הכולל אינטראקציה מצחיקה עם המורים ושאינו עוסק רק בנושאים הקשורים באופן ישיר לעבודה החינוכית, הוא מופע מבוקש יותר משום שהוא מאפשר להם לקחת "פסק זמן" מהתכנים השגרתיים.

למעלה מעשרים שנים, מופעים למורים וגננות הם חלק בלתי נפרד מהפעילות שלי. אני מופיעה בכל רחבי הארץ למורים, גננות, סייעות בצהרונים, מחנכות מובילות וצוותי חינוך בכל רחבי הארץ, כולל לצוותים של בתי ספר לחינוך מיוחד וצוותים של בתי ספר ממלכתיים דתיים (המופעים מותאמים לקהל דתי). המופע מוכר על ידי הסתדרות המורים ("יוזמים תרבות") ואירגון המורים.

"מופע מצחיק, הרבה זמן לא צחקנו ככה"

"ידעת לקרוא את הצוות וגילגלת אותנו מצחוק"

"פשוט אלופה! אפילו המורים הביקורתיים ביותר שיתפו פעולה. כל הכבוד!"

"הסייעות והגננות יצאו עם חוויה בלתי נשכחת . זה היה ערב הגיבוש הכי מוצלח שהיה לנו"

אלו הם רק חלק מהתגובות המרגשות למופעי הסטנדאפ למורים וגננות שערכתי בכל רחבי הארץ בשנים האחרונות.

אז אם גם אתם מעוניינים במופע בלתי נשכח לחדר המורים שלכם או לצוות החינוכי שלכם, הגעתם למקום הנכון!

מוזמנים להתרשם מממופעי הסטנדאפ והבידור שלי לצוותי חינוך.

אז מה אנשי חינוך אומרים על המופע שלי?

מפרגנים למופע הסטנדאפ

"ברירת צחוק"

מפרגנים למופע הבידור התיאטרלי

"דודה ג'ולייט באה לבקר"

מפרגנים למופע הקומי תיאטרלי

"דודה ג'ולייט באה לבקר"
לילדים ובני נוער

מבין לקוחותיי

מה עוד יש לי להציע למורים וגננות?

מעוניינים לבחור מופעים למורים וגננות?

מוזמנים לקרוא במאמר הבא מספר טיפים שייסייעו לכם לבחור את המופע המתאים לכם:

מופע סטנדאפ למורים, גננות ואנשי חינוך

רבות נאמר ונכתב על לחץ ושחיקה במקצוע ההוראה, ללא ספק, אחד מהמקצועות השוחקים ביותר בעולם המערבי. העמידה מול כיתה, החזרה על החומר הנלמד, האינטנסיביות של השיעורים, בעיות משמעת, הצורך להכיל את התלמידים וקשייהם, כל אלו ועוד, הופכים את מקצוע ההוראה

להמשך קריאה »

למי עוד המופעים מתאימים?

error: Content is protected !!