סטנדאפ לערב מקווה ומסיבת כלה

ברירת צחוק

מופע מצחיק, סוחף ואנרגטי!

החתונה מתקרבת, ויחד איתה גם הלחץ וההתרגשות. זה הזמן לעצור, לקחת נשימה עמוקה ופשוט לחגוג!

ערב מקווה או מסיבת כלה הם הזדמנות נהדרת לחגוג עם החברות, בנות המשפחה וכמובן בנות משפחת החתן. ערב מרגש שכולו מוקדש לכלה!

על פי המסורת היהודית, הכלה טובלת במקווה לפני החתונה. בערב זה, לאחר הטבילה, מתכנסות כל החברות ובנות המשפחה ופשוט חוגגות! אוכלות, רוקדות וצוחקות- והכל לכבוד הכלה. ישנן כלות המעדיפות לערוך מסיבת כלה בנפרד מארוע הטבילה. כך או כך, יש הבדל בין מסיבת רווקות שבו משתתפות החברות הקרובות לכלה ובין ערב מקווה או מסיבת כלה. לרוב באירועים אלו ישתתפו לא רק החברות (כמו במסיבת רווקות), אלא גם האמהות, הסבתות, הדודות, השכנות וכל מי שהכלה מעוניינת להזמין. כמו כן, גילאי המשתתפות שונים ומגוונים והנשים לא בהכרח מכירות זו את זו. לכן חשוב שהפעילות תהייה מותאמת.

סטנדאפ לערב מקווה ומסיבת כלה הוא יריית הפתיחה לאירוע החתונה. המופע "ברירת צחוק" הוא מופע סטנדאפ מצחיק, שמח, סוחף ואנרגנטי שימשיכו לדבר עליו גם בחתונה! ועל מה צוחקים? לא חסר על מה לצחוק: על הבית, על הזוגיות וכמובן על החתונה. המופע כולל אילתורים, שיתוף הקהל ואפילו ריקודים!

לאחר מאות מסיבות מקווה ומסיבות כלה (הניסיון בארועים מסוג זה הוא חשוב ביותר!), אשמח להגיע גם אליכן ולשמח אתכן!

רוצים לשמוע עוד על המופע "ברירת צחוק"?

מפרגנים למופע הסטנדאפ שלי לערב מקווה ומסיבת כלה

ממליצים על מופע הסטנדאפ לארועים פרטיים

מעוניינים לבחור מופע לערב מקווה או מסיבת כלה?

ארוע מקווה או מסיבת כלה הוא למעשה ערב נשים שמח לכבוד הכלה. חשוב שמופע הסטנדאפ בארוע זה יהיה מותאם לערב נשים בו משתתפות נשים שונות שלא בהכרח מכירות זה את זו. מוזמנות לקרוא במאמר הבא מספר טיפים שייסייעו לכן לבחור את המופע המתאים:

איך לבחור מופע סטנדאפ לנשים?

ידוע כי ערבי נשים נחשבים לאירועים כיפיים במיוחד. רק נשים יכולות להבין את האנרגיה המיוחדת והסוחפת שנוצרת באירועים מסוג זה. אירועים אלו קשורים קשר ישיר לאחוות נשים היוצרת אירוע שכולו כוח נשי!!! לא בכדי נאמר כי אם יפגשו שתי נשים

להמשך קריאה »

אין כמו פירגון מלקוח/ה מרוצה

למי עוד המופע מתאים?

error: Content is protected !!