הרצאות למורים וגננות

אין קהל שצופה בהרצאות יותר מאשר מורים, גננות ואנשי חינוך. הרצאות למורים וגננות הן לא רק אמצעי להעברת תוכן דידקטי בתחום החינוך, אלא גם הזדמנות להעניק תוכן ייחודי ומרתק המעשיר כל אירוע בו משתתפים אנשי חינוך החל ממסיבות סוף שנה, ימי היערכות, מסיבות פורים וחנוכה, אירועי מחצית שנה ועד מסיבות פרישה ועוד… נדמה כי מורים ואנשי חינוך כבר צפו בכל הרצאה אפשרית וזו הסיבה כי חשוב שההרצאות יהיו מרתקות, מעניינות, חוויתיות ובעלות ערך מוסף.

בעשרים השנים האחרונות אני מרצה בכל רחבי הארץ למורים, גננות ואנשי חינוך ונהנית לראות את ההשתתפות, הרצון ללמוד, לחוות ולקבל ערך. כל מפגש עם אנשי חינוך ובמיוחד כאשר אני מעבירה הרצאות למורים וגננות, המטרה היא מצד אחד להעניק תוכן בעל ערך ומצד שני להעשיר וליצור אירוע חוויתי שישאיר "טעם של עוד".

נושאי ההרצאות הם ייחודים ומרתקים כגון: הומור כדרך חיים ובעולם ההוראה (הרצאה יוצאת דופן, מצחיקה ומרגשת), שפת גוף כאמצעי תקשורת (הרצאת חובה לכל צוות חינוכי באשר הוא), עמידה מול קהל וסטוריטלינג (שתי מיומנויות חובה לכל מורה או גננת) וכמובן סגנונות תקשורת (הרצאה שלאחריה תבינו איך כל נושא בחיים קשור לאופן בו אנו מתקשרים).

כל ההרצאות מעשירות את ארגז הכלים של אנשי החינוך ומתובלות בהומור (ככה זה שהמרצה היא גם סטנדאפיסטית), דבר ההופך את ההרצאות לחוויתיות ובלתי נשכחות.

מוזמנים להתרשם ממגוון ההרצאות המיוחדות שלי למורים, גננות וצוותי חינוך.

אז מה אומרים על ההרצאות שלי?

מורים ואנשי חינוך ממליצים על

ההרצאות והמופעים של ענת אביעד

ממליצים על

 ההרצאות של ענת אביעד

ממליצים על ההרצאה בנושא שפת גוף

"לתקשר גם מבלי לדבר"

ממליצים על הרצאה בנושא סגננות תקשורת

"לדבר בסגנון של האחר"

ממליצים על ההרצאה

"הומור. זה כל הסיפור!"

ממליצים על ההרצאה בנושא

"הומור, שפת גוף ומה שבינהם"

ממליצים על ההרצאה בנושא עמידה מול קהל וסטוריטלינג

"איך לכבוש כל במה?"

מבין לקוחותיי

מה עוד יש לי להציע למורים וגננות?

מעוניינים לבחור הרצאה למורים וגננות?

מוזמנים לקרוא במאמר הבא מספר טיפים שייסייעו לכם לבחור את ההרצאה המתאימה לכם:

הרצאה חווייתית – לא עוד הרצאה!

בין אם מדובר במנהלת משאבי אנוש בארגון המעוניינת לחפש לעובדים הרצאות מגוונות ליום העיון הקרב ובא, מורים המציינים סוף שנה ומעוניינים בתוכן מעשיר ומקורי ובין אם מדובר בקבוצת גימלאים או בחוג בית המעוניין להזמין לחבריו תוכן מרתק – הרצאה חווייתית

להמשך קריאה »

למי עוד ההרצאות מתאימות?

error: Content is protected !!