פעילויות למורים ולגננות

מקצועות ההוראה בבתי הספר וההוראה לגיל הרך בגני הילדים הם ללא ספק בין המקצועות החשובים ביותר, אך גם אחד השוחקים והמאתגרים ביותר. ההתמודדות מול הילדים בגני הילדים, התלמידים (וההורים שלהם…), האינטנסיביות של העבודה מול הילדים, השיעורים והמבחנים, בעיות המשמעת, הכלת הילדים בגנים והתלמידים, כל אלו ועוד הופכים את שגרת ההוראה למורכבת ומאתגרת מאוד.

לא בכדי, אירגוני המורים מאפשרים לחדרי המורים, לגננות ולצוותי הוראה להזמין פעילויות למורים ולגננות כגון: הרצאות, מופעי סטנדאפ, סדנאות ופעילויות שונות ומגוונות המאפשרות להם לשבור שגרה להתרענן, להתגבש, לצחוק, לרכוש כלים באופן חוויתי וליהנות מהפוגה קלילה וכייפית שתאפשר להם לחזור לעבודה עם כוחות מחודשים. ישנם גם צוותי הוראה המתארגנים באמצעות הועד שלהם ומזמינים פעילויות למורים ולגננות באופן עצמי. בין אם מדובר בארועים סביב חגיגות תחילת/סוף השנה, קבלת תעודות, ערב פרישה או ימי הערכות לקראת תחילת השנה, הפעילויות למורים ולגננות הן חגיגה גדולה של צחוק, חוויה והנאה.

אתם מוזמנים להצטרף לעשרות רבות של חדרי מורים, גננות, סייעות בצהרונים, גננות מובילות וצוותי חינוך שונים שהזמינו אותי אליהם ולבחור את התוכן המתאים לכם ביותר מבין מגוון המופעים, ההרצאות והסדנאות שאני מציעה, בהתאם לסוג המפגש והצרכים שלכם.

לא משנה במה תבחרו – מובטחת הנאה צרופה וחוויה משובחת!

מה יש לי להציע לכם?

אם כולנו אוהבים לצחוק – אנשי הוראה אוהבים הרבה יותר!

מופע סטנדאפ מאפשר למורים, לגננות, לסייעות ולצוותי החינוך להתרווח על הכיסא, לקחת הפוגה קלילה ומצחיקה מהעבודה השוחקת, להתנתק לשעה אחת משגרת החיים והעבודה ו…פשוט להשתחרר ולצחוק! ובהחלט יש על מה: גברים, נשים, הילדים, הזוגיות, הסיטואציות המצחיקות בבית הספר או בגן ועוד אינספור מצבים קומיים בשגרת החיים. בעשור האחרון זכיתי להצחיק עד דמעות מאות רבות של צוותי הוראה שיצאו עם עיניים בורקות ומחייכות.
אשמח להגיע גם אליכם! >

מעוניינים להעניק לצוות המורים והגננות כלים וידע מעשיר, מרתק, מעניין ועם ערך מוסף למקצוע ההוראה ולשגרת החיים בכלל, ויחד עם זאת הפוגה כיפית, הומוריסטית וחווייתית? בהחלט הגעתם למקום הנכון. ההרצאות שלי מעניקות מצד אחד ידע מעשיר, מחכים ומרתק ביותר ומצד שני הייחודיות שלי כשחקנית וקומיקאית היא שאני מעבירה אותן עם המון הומור ואינטראקציה משעשעת עם הקהל – מה שהופך אותן לחוויה של ממש.

מוזמנים להיכנס, להתרשם ולבחור את ההרצאה המתאימה לכם >

סדנא מאפשרת למורים ולגננות לקחת חלק פעיל ואינטראקטיבי ולרכוש כלים וידע תוך כדי התנסות אקטיבית וחווייתית. מגוון הסדנאות שלי יעניקו לצוות המורים והגננות ידע וכלים מתוך עולמות תוכן מרתקים ומעניינים וגם הפוגה מצחיקה, כייפית ומרעננת תוך כדי אינטראקציה קבוצתית מגבשת ומעצימה.

מוזמנים להיכנס ולהתרשם ממגוון הסדנאות שלי ולהעניק לצוותי ההוראה חוויה שוברת שגרה בלתי נשכחת! >

מורים, גננות ואנשי חינוך מפרגנים לי

מורים, גננות ואנשי חינוך צופים במופעים ובהרצאות לאורך כל שנת הפעילות במסגרת ערבי גיבוש, ימי עיון וארועי סוף שנה. לעיתים ישנה תחושה שכבר לא ניתן להפתיע אותם ולחדש להם. לכן, מחמאות ופירגונים המגיעים מאנשים חינוך הם לא רק מרגשים אלא גם משמחים מאוד.

מוזמנים לשמוע מה אומרים מורים, גננות ואנשי חינוך מגוון הפעילויות שלי >

מבין לקוחותיי

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם