סדנאות וקורסים לחברות ואירגונים

סדנאות וקורסים לחברות ואירגונים הם אמצעי ההדרכה הכי שכיחים בחברות ואירגונים. באמצעותם מכשירים עובדים בתחום התמחותם ומעשירים את ארגז הכלים שלהם. יחד עם זאת, סדנאות הן גם אופציה מצויינת לגבש את העובדים, לאפשר להם להפגש ממקום יותר נינוח ומאפשר ובעיקר הן מהוות הזדמנות "לשבור שגרה". בין אם מדובר בסדנא מקצועית או סדנת העשרה, חשוב מאוד כי הסדנא תהייה יצירתית ומותאמת לאירגון ולצרכיו. כמו כן, סדנא מוצלחת היא סדנא שגם העובדים וגם האירגון מרווחים ממנה בו זמנית, כלומר, גם העובדים וגם האירגון זוכים להפגה, הנאה העשרה והעצמה.

 כולנו חווינו לפחות פעם אחת סדנא כזו או אחרת במסגרת עבודתינו. לעיתים מדובר בסדנאות שהערך המוסף שלהן ליווה אותנו זמן רב לאחר שהסדנא הסתיימה ולעיתים מדובר בסדנאות שלא הצליחו לרתום את העובדים והערך המוסף שלהן נשכח במהרה. לכן, גם כאשר מדובר בסדנא שמטרתה "לשבור שגרה" וגם בסדנא שאמורה להעביר ידע או להכשיר עובדים, חשוב מאוד שמנחי הסדנא יוכלו לרתק את העובדים ולהעביר את הידע בצורה סוחפת המשאירה "טעם של עוד".

אז אם אתם מחפשים סדנאות וקורסים לחברות ואירגונים, בין אם מדובר בסדנאות מקצועיות (עמידה מול קהל, סטוריטלינג ושפת גוף), ובין אם תרצו סדנאות מרתקות, מעשירות, מעניינות, סוחפות ומגבשות (הומור, משחקי תיאטרון, סגנונות תקשורת ועוד..), הגעתם למקום הנכון!

כל הסדנאות שלי שופעות בהומור, מעניקות תוכן מעשיר וסוחף וכוללות אינטראקציה פעילה עם קהל העובדים (ככה זה שמנחת הסדנאות היא גם שחקנית וקומיקאית ומנחת סדנאות למעלה מעשרים שנים..).

אז מה חברות ואירגונים אומרים
על הקורסים והסדנאות שלי?

ממליצים על

על מגוון הקורסים והסדנאות שלי

ממליצים על סדנת שפת גוף לחברות ואירגונים

"לתקשר גם מבלי לדבר"

ממליצים על סדנת הומור וסטוריטלינג לחברות ואירגונים

"סטוריטלינג, הומור ומה שבינהם"

ממליצים על סדנת סגננות תקשורת לחברות ואירגונים

"לדבר בסגנון של האחר"

ממליצים על סדנת סטוריטלינג ועמידה מול קהל לחברות ואירגונים

"איך לכבוש כל במה?"

STAGE TO THE TOP

ממליצים על סדנת הומור ומשחקי תיאטרון לחברות ואירגונים

"צחוק, משחקי תיאטרון ומה שבינהם"

ממליצים על סדנת סטוריטלינג לחברות ואירגונים

"מה הסיפור שלך?"

מבין לקוחותיי

מה עוד יש לי להציע לחברות ואירגונים?

מעוניינים לבחור קורס או סדנא לחברות ואירגונים?

מוזמנים לקרוא במאמר הבא על היתרונות שבבחירת סדנא או קורס לחברות ואיגונים:

אז למה דווקא סדנא או קורס?

אירגוני נשים, מקומות עבודה רבים, צוותים מקצועיים כגון מורים ואף אנשים פרטיים, אירגוני גימלאים, בתי דיור מוגן וכן רשויות מקומיות שואלים את עצמם באיזו דרך יוכלו ליהנות מתוכן מעשיר ומלמידה חווייתית. מי הם קהלי היעד של סדנאות וקורסים? אדם פרטי

להמשך קריאה »

למי עוד הסדנאות והקורסים מתאימים?

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם