עמידה מול קהל וסטוריטלינג

עמידה מול קהל וסטוריטלינג

לכבוש כל במה - STAGE TO THE TOP

כולנו עומדים מול קהל. כיום ברור כי עמידה מול קהל היא אחת מהמיומנויות החשובות ביותר להצלחה בכל תחומי החיים.

מתי אנו נדרשים לעמוד קהל? ראשית, כדאי להבין מהי עמידה מול קהל. שפת גוף, כריזמה, שימוש נכון בקול ויצירת רושם ראשוני, הם רק חלק מהמרכיבים המהותיים של עמידה מול קהל.

מתי אנו פוגשים קהל? חשוב להבהיר: גם אדם אחד הוא קהל. לכן, אנו עומדים מול קהל בראיונות עבודה, כשאנו מעבירים פרזנטציה, מרצים או נואמים, אבל לא רק בסיטואציות בעולם העבודה. כאשר אנו משוחחים עם בני המשפחה אנו עומדים מול קהל, כשאנו משוחחים עם המוכר במכולת, משווקים את העסק שלנו במדיה החברתית או מדברים עם נציג שרות בחברה כזו או אחרת – אנו עומדים מול קהל, כל פעם מחדש. בכל סיטואציה שכזו, שפת הגוף שלנו, טון הדיבור והרושם הראשוני אותו אנו יוצרים, משפיעים על היכולת שלנו להשפיע ולהעביר מסר. אולם, טכניקות עמידה מול קהל אינן מספיקות בכדי להעביר מסר בבהירות. סטוריטלינג, היא אומנות העברת מסר המסייעת לנו לדייק את המסרים שלנו, ליצור הזדהות והשפעה ולחבר את הקהל שלנו, בין אם מדובר בקהל באולם הרצאות, או בן משפחה, לטובת המסר אותו אנו רוצים להעביר. לא מדובר בסיפורי עמים או אגדות, אלא בטכניקה המאפשרת לספר את הסיפור האישי, או הסיפור של האירגון אותו אנו מייצגים באופן לוכד קשב וזכיר.

השילוב בין טכניקות עמידה מול קהל וסטוריטלינג יוצר שילוב מנצח, והבשורה החשובה ביותר היא שניתן ללמוד ולשפר את המיומנויות הללו הן בלמידה אישית והן בלמידה קבוצתית.

מוזמנים להכנס ולהתרשם ממגוון הקורסים, הסדנאות והתוכניות לליוי אישי למרצים, בעלי עסקים ולכל מי שנדרש לעמוד מול קהל.

אז מה יש לי להציע לכם?

קורסים וסדנאות הם אמצעי נהדר לרכוש ידע ומיומנויות בתחומים רבים ומגוונים כגון עמידה מול קהל וסטוריטלינג, הומור, שפת גוף וסגננות תקשורת. בקורסים ובסדנאות נעשית למידה אפקטיבית בשני מעגלים: במעגל האישי ובמעגל הקבוצתי. המשתתפים בקורסים ובסדנאות רוכשים ידע ומיומנויות ומעשירים את ארגז הכלים הפרטי שלהם, אולם גם לומדים במסגרת קבוצתית וחוויתית. ללמידה קבוצתית יש יתרונות רבים. בין היתר, היא מאפשרת התנסות עם אנשים שהגיעו ללמוד ולהתפתח וכמובן תרגול וקבלת משוב באווירה מכילה ומאפשרת.
מוזמנים להכנס ולהתרשם ממגוון הקורסים והסדנאות שלי >

הרצאות הן אמצעי נפלא לספוג ידע, ללמוד ולהרחיב דעת בכל תחום אפשרי. בניגוד לעבר, יותר ויותר בעלי עסקים, מטפלים, קאוצ'רים וגם מרצים מבינים כי העברת תוכן באמצעות הרצאות אינה מספיקה. בעידן בו הידע זמין לכל, אנשים המגיעים לשמוע הרצאה, אינם מגיעים רק בכדי לצרוך ידע (אותו הם יכולים לקבל בקלות בכל אמצעי המדיה), אלא הם מגיעים לעבור חוויה. השילוב בין ידע ובין חוויה יוצר הרצאות שונות לחלוטין מאלו שהכרנו באוניברסיטה או בבית הספר. כיום ברור כי הקהל מגיע להרצאות בכדי לשמוע את הפרשנות של המרצה על הנושא וללמוד מניסיונו העשיר. אי לכך, מצופה ממרצים לא רק להפגין ידע, אלא בעיקר לרתק את הקהל.
מוזמנים להתרשם ממגוון ההרצאות שלי בנושא עמידה מול קהל וסטוריטלינג, הומור ונושאים נוספים ההופכים כל ההרצאה להרצאת חוויה
>

בין אם אתם מרצים ותיקים או חולמים לעמוד מול קהל לראשונה ובין אם אתם עורכי דין המעוניינים לשכלל את מיומנויות הרטוריקה שלכם, אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים להפיץ את המסר שלכם באמצעות הרצאות או במדיה החברתית, או אם אתם נדרשים להעביר פרזנטציה ואין לכם מושג מה יהפוך את הפרזנטציה שלכם לכזו שיזכרו אותה לאורך זמן – הגעתם למקום הנכון! לא מעט אנשים מעדיפים ללמוד בשיטת אחד על אחד, ללמוד בקצב שלהם ולקבל תוכנית ייחודית עבורם המתאימה במיוחד לצרכים שלהם! מוזמנים להכנס ולהתרשם מתוכנית ליווי אישי למרצים ולעומדים מול קהל >

מעוניינים להצטרף לסדנא/קורס או תוכנית ליווי אישי?

זהו! החלטתם! הפעם אתם הולכים על זה עד הסוף!

אתם רוצים לדבר מול קהל בבטחון, לדייק את המסר שלכם או לעבוד על ההרצאה שלכם.

אז איך מתחילים?

קבלו
שיחת ייעוץ
טלפונית חינם

מענת אביעד!

המטרה של השיחה היא לסייע לכם להבין מה נכון לכם ולהתאים לכם את הסדנא/קורס או התוכנית המתאימה בדיוק עבורכם!

מקבלים
מדריך מושקע
לעמידה מול קהל

 ומתחילים להכיר את הנושא לעומק. כן, גם
המדריך בחינם לגמרי!

נרשמים
לקורס/סדנא
או תוכנית ליווי אישי

וממתחילים להתרגש!

הבמה מחכה לכם!

אז למה אתם מחכים?

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

רוצים לדעת קצת יותר על עמידה מול קהל וסטוריטלינג?

מפרגנים לי

ללמד ולהעביר ידע זו לא רק שליחות אלא תשוקה אמיתית.
אז מה אומרים על הקורסים והסדנאות ותוכנית הליווי שלי?
מוזמנים לצפות בסירטונים ולהתרשם בעצמכם

מפרגנים

לקורסים והסדנאות שלי

מפרגנים

 לתוכנית ליווי אישי למרצים ולעומדים מול קהל

מבין לקוחותיי

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם