פעילויות לגיל השלישי

אז מהו הקסם של הגיל השלישי? יש המכנים אותו "גיל הזהב" או "הגיל השלישי", ואני מכנה אותו "הגיל בו הכל מתחיל". אבל האמת היא שלא משנה מהו הכינוי הנכון.
דבר אחד מאוד ברור: הגיל השלישי הוא בדיוק הזמן הנכון להתחיל ליהנות. הקריירה כבר מאחור, הילדים כבר גדלו ועזבו את הקן וכל מה שנותר הוא לנצל את הזמן הפנוי ולהקדיש אותו לפעילויות לגיל השלישי, להעשיר את הידע, להנות, לצבור חוויות חדשות ולחזק קשרים חברתיים.

למעלה מעשרים שנים אני מרצה, יוצרת הופעות לגיל השלישי, מנחת קבוצות, קורסים ופעילויות לגיל השלישי בכל רחבי הארץ במסגרות שונות: כגון: אירגוני גימלאים, מועדונים, גימלאים של חברות ואירגונים, בתי דיור מוגן ועוד.

אלפי גמלאים צפו והשתתפו במגוון המופעים, ההרצאות, הסדנאות והקורסים שלי ויצאו עם חוויה בלתי נשכחת, עיניים בורקות ואנרגיות מחודשות.

מוזמנים להציץ במגוון התכנים שיש לי להציע עבורם.

אז מה יש לי להציע לכם?

כולם אוהבים לצחוק אבל בני הגיל השלישי אוהבים לצחוק בכל הזדמנות, ויש על מה לצחוק: הבית, הילדים, הזוגיות, התור בקופת חולים, הטיולים, הפנסיה ואפילו על הדיור המוגן. כל זאת ועוד במגוון מופעים מצחיקים, סוחפים, מקוריים ומהנים לגיל השלישי שהוצגו בכל רחבי הארץ, על במות קטנות וגדולות כאחד.

מוזמנים לשמוע עוד על המופעים לגיל השלישי >

אין קהל אוהד יותר להרצאות מאשר בני הגיל השלישי. הם נהנים, קשובים, אוהבים לשאול שאלות ולהרחיב את הדעת ואף לתרום מניסיון החיים שלהם. דבר אחד בטוח, הם אוהבים הרצאות חוויתיות. ההרצאות שלי מאופיינות הן בהומור והן בידע מרתק, מה שהופך אותן לחוויה בלתי נשכחת.

מוזמנים לשמוע עוד על ההרצאות לגיל השלישי בתחומים מגוונים כגון שפת גוף, הומור, ועוד >

בני הגיל השלישי הם צרכני ידע נהלבים. הם משתפי פעולה, אוהבים להתנסות וללמוד תחומי עניין חדשים. זה הזמן להגשים חלום ולקחת חלק בסדנאות וקורסים מעשירים, ייחודיים ומהנים. הקורסים והסדנאות הם פרי ניסיון עבודה של למעלה מעשרים שנים מול קהל של בני הגיל השלישי ופותחו במיוחד עבורם.
מוזמנים לשמוע עוד על הסדנאות והקורסים כגון קורס סטנדאפ, משחקי תיאטרון, שפת גוף, הומור ועוד >

גימלאים מפרגנים לי

אין אומן או מרצה שלא אוהב לקבל פירגונים וכשהפירגונים מגיעים מהגיל השלישי זה עונג צרוף!

אז מה אומרים גימלאים על המופעים, ההרצאות, הסדנאות והקורסים שלי?

מוזמנים לצפות בסירטונים ולהתרשם בעצמכם >

מבין לקוחותיי

error: Content is protected !!

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם