מופע סטנדאפ לערב פרישה מהעבודה

אם אתם עובדים בארגונים או חברות אתם ודאי נתקלתם לא אחת בסיטואציה בה אחד העובדים בארגון עומד לפרוש לגמלאות או שזכה לקידום לתפקיד שונה, בין אם בארגון עצמו או בארגון אחר. אירוע מרגש ללא ספק. את כל שעות היום אנו מבלים במקום העבודה. מדי יום אנו נפגשים עם עובדים החווים אתנו חוויות של הצלחה, כישלון, תסכול ולא מעט רגעים מצחיקים. חלקם הופכים להיות חברינו הקרובים ביותר ואנו פוגשים אותם גם מעבר לשעות העבודה. הרבה מאוד פעמים, דווקא החברים לעבודה, שלא הכרנו קודם ולא בחרנו אותם, אלא פשוט נקלענו לאותו מקום עבודה, דווקא הם, מכירים אותנו טוב יותר מאשר בני המשפחה שלנו. על כן, כאשר חבר לעבודה פורש או עוזב, מדובר באירוע אמוציונאלי מאוד.

כיצד כדאי לציין אירוע פרישה מהעבודה?

אז איך מציינים אירוע כזה? איזו מתנה קונים? לרוב החברים לעבודה מתארגנים, אוספים כסף, מארגנים מסיבה ולעיתים מזמינים גם את בני המשפחה הקרובה של הפורש/ת. במידה והדבר אפשרי ויש תקציב מארגנים אירוע במסעדה. לעיתים מדובר במסיבת הפתעה ולעיתים במסיבה בה העובד הפורש לוקח חלק פעיל בארגון האירוע. כך או כך, נהוג להפתיע את הפורש/ת במצגת מרגשת או מצחיקה. בין אם הפורש/ת שותפים לארגון המסיבה ובין אם לאו, אחת הדרכים הפופולאריות ביותר באירועים מסוג זה להפתיע את אותם היא מופע סטנדאפ שיגיע לאחר הארוחה והברכות. בדיוק כשהחוגג/ת בטוחים שהאירוע מגיע לסיום – מתחיל מופע סטנדאפ מצחיק שיגלגל את הקהל מצחוק. המופע יכול להיות גם המתנה עבור החוגג/ת. המופע יוצר חיבור בין המשתתפים, אינטראקציות בלתי נשכחות ואלתורים מצחיקים עד דמעות.

מופע סטנדאפ מובנה או מופע סטנדאפ בהתאמה אישית?

התמהיל הנכון והמומלץ ביותר הוא שילוב בין תכנים קומיים על הפורש/ת שסופקו מראש בשילוב עם חומרים מצחיקים מובנים. מופע קומי שיהיה מבוסס רק על פרטים על הפורש/ת יכול ליצור אי נעימות וכדאי להימנע מכך. חשוב להעניק לסטנדאפיסט פרטים כגון גיל הפורש/ת, תפקידו, סיבת הפרישה, מצב משפחתי ואפיונים כלליים שיסייעו לו ליצור אינטראקציה קומית. המופע יוצר באירוע אווירה טובה וגיבוש. אין ספק כי העובדים ימשיכו לדבר אודות המופע הרבה אחרי שהחוגגים יעזבו את מקום העבודה. למעשה מופע סטנדאפ הוא מתנה נהדרת גם עבור הפורש/ת וגם עבור העובדים עצמם.

חברות וארגונים מפרגנים למופע הסטנדאפ שלי:

סקרנים לשמוע מה אומרים חברות וארגונים על ההרצאות והסדנאות שלי?

<p><strong>כותבת המאמר: ענת אביעד, סטנדאפיסטית וקומיקאית, בעלת ניסיון רב בהופעה בערבי פרישה</strong> <strong>מהעבודה</strong>.</p>

כותבת המאמר: ענת אביעד, סטנדאפיסטית וקומיקאית, בעלת ניסיון רב בהופעה בערבי פרישה מהעבודה.

המופעים שלה מתאימים מאוד לערבים מסוג זה בשל היכולת שלה לשלב בין מופע מובנה ואלתורים מצחיקים בזמן המופע. למסיבת פרישה בלתי נשכחת - הזמינו את ענת אביעד!

error: Content is protected !!