מופע סטנדאפ לארגונים וועדי עובדים

ידוע כי עובד מרוצה הוא עובד אפקטיבי יותר. בישראל, עולם העבודה הינו אינטנסיבי ביותר ולעיתים העובדים נדרשים לשעות עבודות רבות  ומאומצות יותר מאשר הסטנדרט הנהוג במדינות המערב. על כן, מקומות עבודה רבים מחפשים דרכים יצירתיות לעודד עובדים, להוקיר תודה ולהביע הערכה בדרכים שונות. יש הרוכשים מתנה או תווי שי ויש המארגנים פעילות מגבשת לעובדים. לפעילות כזו יתרונות רבים מאחר והיא תורמת הן לתחושת השייכות ולגיבוש עובדים והן לחיזוק תחושת ההערכה אצל העובד.

היתרונות בהזמנת מופע סטנדאפ לאירוע חברה

אופציה נהדרת היא הזמנת מופע סטנדאפ לוועדי עובדים. היתרון של פעילות זו ברור – המופע יוצר תחושת הנאה בקרב העובדים וההנהלה גם יחד, תחושה של שחרור ופסק זמן, ומעל הכל, יוצר גיבוש ואפשרות לעובדים לפגוש בחבריהם לעבודה ולמנהלים שלהם באווירה טובה ונינוחה.

כמו כן, ארגונים וועדי עובדים רבים נוהגים להזמין מופע סטנדאפ מאחר ומדובר בפעילות נגישה. כלומר, ניתן  לקיים את המופע כמעט בכל מקום בו הארגון יבחר. ישנם ארגונים אשר יבחרו לקיים את המופע דווקא במשרדים, וישנם שיבקשו לעצמם לקחת פסק זמן, לשנות אווירה ומיקום ולהזמין מופע סטנדאפ למסעדה שנסגרה במיוחד עבורם ואפילו באולמות אירועים. לרוב מופעי הסטנדאפ אינם מצריכים מהעובדים פעילות אקטיבית, מלבד ישיבה מול האמן לצד החברים לעבודה – ופשוט לצחוק וליהנות. לכן פעילות זו מהווה פתרון מצוין במיוחד לארגונים בהם טווח הגילאים רחב. למופע סטנדאפ בארגונים יש ערך מוסף נוסף – הוא מפגיש בין כל העובדים שלא תמיד מכירים זה את זה ומאפשר סיטואציות חברתיות מגוונות. גם העובדים וגם הארגון יוצאים נשכרים באירועים מסוג זה.

מה לעשות על מנת שמופע הסטנדאפ יהיה מוצלח?

כאשר מזמינים מופע סטנדאפ לארגון או ועד עובדים, מומלץ מאוד לשתף את האמן ברקע על מקום העבודה, אופי העבודה ומאפייני העובדים. כמו כן, חשוב לספק לאמן סביבת עבודה ותנאים הולמים למופע בכדי למקסם את ההנאה ושיתוף פעולה עם קהל העובדים. בנוסף, יש להחליט האם באירוע ישתתפו העובדים בלבד או העובדים ובני ובנות הזוג שלהם ולהודיע על כך לאמן. לעיתים באירועים בהשתתפות בני משפחת העובדים, העובדים פחות ישתפו פעולה מאשר באירוע בו הם נמצאים רק עם חבריהם לעבודה.

סטנדאפ בהתאמה אישית – מומלץ?

ישנם מקרים בהם ארגונים מבקשים מהסטנדאפיסט מופע סטנדאפ בהתאמה אישית שייכתב על פי מידע שיימסר מראש על העובדים. תגובות הקהל חלוקות על מופעים מסוג זה. אין לדעת כיצד יגיבו החוגגים כאשר ישמעו קטעי הומור אודותיהם ולעיתים הדבר עלול לגרום למבוכה ואי נעימות. כך למשל עלול למצוא עצמו מנהל עבודה או עובד מסוים, במרכז קטע סטנדאפ וזאת למורת רוחם. ישנם אמנים המתמחים בהומור מסוג זה ויש לברר עמם מהו אופי המופע ועד כמה חלקים אלו הם חלק מן המופע הכולל. בנוסף, כדאי לבקש מהאמן המלצות מחברות וארגונים שהזמינו בעבר את המופע.

חברות וארגונים מפרגנים לסטנדאפ שלי:

סקרנים לשמוע מה אומרים חברות וארגונים על ההרצאות והסדנאות שלי?

Picture of <p><strong>כותבת המאמר: ענת אביעד, קומיקאית וסטנדאפיסטית בעלת ניסיון רב במופעים בפני ארגונים וועדי עובדים בכל רחבי הארץ.</strong></p>

כותבת המאמר: ענת אביעד, קומיקאית וסטנדאפיסטית בעלת ניסיון רב במופעים בפני ארגונים וועדי עובדים בכל רחבי הארץ.

התמהיל בין תכנים מצחיקים עד דמעות ובין יכולת מעולה לאלתור בזמן אמת, יוצר חוויה בלתי נשכחת של מופע בידור אהוב ואהוד במיוחד בקרב ארגונים, חברות, וועדי עובדים. לא מעט ארגונים מזמינים את ענת אביעד להופיע בפניהם יותר מפעם אחת לאור ניסיונה, כישוריה והיכולת שלה להעלות פעם אחר פעם מופעים מוצלחים היוצרים גיבוש והנאה כאחד.אם גם אתם רוצים ערב חברה/גיבוש בלתי נשכח, ענת אביעד תשמח לייעץ לכם על המופע המתאים ביותר עבורכם.

error: Content is protected !!