הרצאה על סגננות תקשורת לחברות ואירגונים

לדבר בסגנון של האחר

הרצאה מרתקת, מצחיקה וחווייתית!

לפרטים והזמנת המופע, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

מה זה בעצם סגננות תקשורת? מסתבר כי לכל אחד סגנון תקשורת דומיננטי שבאמצעותו הוא מתקשר עם הסביבה. סגנון התקשורת משפיע על כל מערכות היחסים שלנו בבית, עם החברים, בני הזוג וכמובן בעבודה. חשבתם פעם למה עם חלק מהחברים במקום העבודה אתם מצליחים לנהל תקשורת מדהימה ועם אחרים.. ממש לא?

החדשות הטובות הן האם שאם נלמד מה הסגנון שלנו ושל הקרובים אלינו נוכל לשפר את התקשורת הבינאישית בכל מערכות היחסים שלנו בחיים ובפרט במקום העבודה. כן, זה אפשרי.

ההרצאה על סגננות תקשורת איננה רק הרצאת העשרה. היא הרצאת חובה בכל אירגון וחברה, שלאחריה תוכלו ליישם מיידית כלים שייסייעו לכם לא רק לשפר את מערכות היחסים בעבודה אלא גם לייעל את עבודת הארגון ולהשיג את מטרותיו בצורה טובה ויעילה יותר.
בהרצאה מאלפת וסוחפת, תפגשו את המשימתיים – אנשי ה"שורה התחתונה" וה"קונטרול פריק", את המקדמים – אנשי ה"וואו", וה"דרמה קווין", את המנתחים – אנשי הנתונים והמספרים ואת התומכים – האמפתיים והרגישים, ותבינו איך לזהות ולתקשר עמם, תוך הדגמות מסיטואציות יומיומיות בחיים ובמקום העבודה ואינטראקציה מצחיקה עם הקהל.

אחרי ההרצאה הזו כבר לא יהיו לכם תירוצים!
סוף סוף תוכלו להבין את המנהל/ת, החברים לעבודה, הלקוחות, הקולגות ואת כל הטיפוסים שאתם פוגשים מדי יום, תלמדו לזהות אותם ולנהל עמם תקשורת אפקטיבית ויעילה!

ההרצאה הוצגה בהצלחה בפני חברות ואירגונים בכל רחבי הארץ, בפני ועדי עובדים, באירגוני עובדים, נופשי עובדים, הרמות כוסית לחגים, סמינרים להומור וימי עיון לעובדים.

מפרגנים להרצאות שלי

ממליצים על
מגוון ההרצאות של ענת אביעד
ממליצים על

מגוון ההרצאות של ענת אביעד

ממליצים על ההרצאה בנושא סגננות תקשורת

"לדבר בסגנון של האחר"

קבלו טעימה מההרצאה

No data was found

למי עוד ההרצאה מתאימה?

תרבות ופנאי
לקהל הרחב

פעילויות
למורים וגננות

פעילויות
לנשים

ארועים
לקהל הדתי

אירועים
פרטיים

עמידה מול קהל
וסטוריטלינג

error: Content is protected !!