הרצאה על הומור ושפת גוף לחברות ואירגונים

הומור, שפת גוף ומה שביניהם

הרצאה מקורית, מצחיקה וסוחפת!

לפרטים והזמנת המופע, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

תקשורת בינאישית מוצלחת משפרת את כל מערכות היחסים שלנו בכל תחומי החיים ובפרט בעולם העבודה. הומור ושפת גוף הם שני כלים עוצמתיים ביותר המסייעים לנו לשפר את הקשר שלנו עם סביבתנו ואפילו להשיג את המטרות שלנו בצורה יעילה וקלה יותר כמעט בכל תחום.

ידוע כי הומור שובר מחסומים, מסייע בהעברת מסרים ואפילו נמצא יעיל בשיווק ובמכירות. האם כל אחד יכול ללמוד כיצד להשתמש בהומור בחיי היום יום בבית ובעבודה, ומהו הקשר בין הומור לשפת גוף? כיצד שפת הגוף משפיעה אף היא כל מערכות היחסים שלנו בעבודה, בזוגיות ובשאר תחומי החיים? כיצד הומור ושפת גוף עשויים לסייע לנו בראיון עבודה או בתקשורת עם הפרטנרים שלנו בעבודה?

כל זאת ועוד בהרצאה סוחפת, מרגשת ומצחיקה על הומור ופיתוח מודעות לשפת הגוף, באמצעותם ניתן לשפר את כל מערכות היחסים שלנו בחיים ולהשפיע על איכות חיינו, בדגש על הקשר ביניהם ובין עולם העבודה. בהרצאה נלמד טכניקות פרקטיות שכל אחד מסוגל ליישם בחיי היום יום  תוך שימוש בהדגמות משעשעות ומרתקות כאחד. הרצאה שהיא חוויה של למידה וצחוק בו זמנית!

ההרצאה הוצגה בהצלחה בפני חברות ואירגונים בכל רחבי הארץ, בפני ועדי עובדים, באירגוני עובדים, נופשי עובדים, הרמות כוסית לחגים, סמינרים וימי עיון לעובדים.

מפרגנים להרצאות שלי

ממליצים על
מגוון ההרצאות של ענת אביעד
ממליצים על

מגוון ההרצאות של ענת אביעד

ממליצים על ההרצאה בנושא שפת גוף והומור

"הומור , שפת גוף ומה שבינהם"

קבלו טעימה מההרצאות על שפת גוף והומור

טעימה ממהרצאה על הומור
טעימה מההרצאה על שפת גוף
No data was found

למי עוד ההרצאה מתאימה?

תרבות ופנאי
לקהל הרחב

פעילויות
למורים וגננות

פעילויות
לנשים

ארועים
לקהל הדתי

אירועים
פרטיים

עמידה מול קהל
וסטוריטלינג

error: Content is protected !!