מופע סטנדאפ לפורים

"מי שטוב לו ושמח כף ימחא"… ואכן, פורים הוא החג המתאפיין במחיאות כפיים, צבעוניות, שמחה וצחוק. החג מאפשר לקחת פסק זמן מהשגרה הלוחצת, להניח את הטרדות והדאגות בצד ופשוט ליהנות, להתחפש, לצחוק ולהשתטות… לא בכדי פורים הוא החג האהוב ביותר הן על מבוגרים והן על ילדים כאחד.

החג המיוחד הזה מספק הזדמנות נהדרת לשמוח וכל זאת במשך שלושה ימים רצופים!

ההתרגשות וההכנות מתחילות לפחות כחודש לפני החג. כולם מחכים לדבר אחד – למסיבת התחפושות! מתחילים לחפש תחפושות לילדים ולמבוגרים כאשר מקוריות והומור הם שם המשחק. מי ישיג את התחפושת המשעשעת ביותר? מי יארגן את מסיבת הפורים הכי מצחיקה? כל מי שעסק בארגון מסיבת פורים יודע שתכנון מוקפד יביא למסיבה בלתי נשכחת, כזו שידברו עליה לפחות עד לחג הפורים הבא!

למה להזמין מופע סטנדאפ למסיבת פורים?

אין ספק כי הדרך הטובה ביותר להפוך כל מסיבת פורים למקורית, סוחפת, מצחיקה ובלתי נשכחת היא להזמין מופע סטנדאפ. הסטנדאפיסטים אוהבים את חג הפורים ואת מסיבות הפורים מסיבה אחת פשוטה: הקהל  מגיע מוכן ומזומן לצחוק, לשתף פעולה ולמקסם את החוויה. המשתתפים מגיעים מחופשים, מכוונים להשתעשע ולשתף פעולה. על כן, הסיטואציות הקומיות הנוצרות במסיבות פורים הן ייחודיות מאוד ולרוב כולם יזכרו אותן. לרוב מסיבות הפורים כוללות תחרות תחפושות ומוזיקה. הזמנת מופע סטנדאפ יוצרת גיוון ואווירה מיוחדת שרק מופע מצחיק יכול ליצור. יתרון נוסף בהזמנת מופע סטנדאפ למסיבות פורים הוא האפשרות לשתף את הסטנדאפיסט בהנחיית תחרות התחפושות. הסטנדאפיסט יתייחס לתחפושות של הקהל, לקשר בין המשתתפים, יעיר הערות קומיות ביחס לתחרות וכמובן יספק מופע שיקפיץ את האווירה במסיבה ויהפוך אותה לאירוע בלתי נשכח.

מופע סטנדאפ למסיבת פורים פרטית

קבוצות חברים ומשפחות נוטות לארגן מסיבת פורים בבתים פרטיים. העובדה שמדובר בדרך כלל בקבוצות עם מספר משתתפים קטן יחסית, מאפשרת לסטנדאפיסט ליצור קשר בלתי אמצעי עם הקהל, לאלתר ולמעשה להיות חלק בלתי נפרד מהאירוע עצמו.

מופע סטנדאפ למסיבת פורים לקהל דתי

קהל דתי למשל, לא יוותר על מסיבת פורים כחלק מן המסורת של החג וישמח להזמין מופע סטנדאפ. כמובן שמופע כזה מחייב שמירה על נורמות וכללים המתאימים לקהל הדתי ובראש ובראשונה שמירה על שפה נקייה.

מופע סטנדאפ למסיבת פורים לעובדים

גם חברות וארגונים מארגנים לרוב מסיבות פורים לעובדים. מאחר ומדובר בקבוצות גדולות לעיתים, הפעלת קהל אינה אפשרית ולכן הפעילות המועדפת היא מופע סטנדאפ. המופע יוצר גיבוש ביו העובדים, אווירה של פתיחות ונינוחות, אתנחתא קומית ושבירת השגרה. גם קהל מופנם ומנהלים קשוחים מאפשרים לעצמם לשבור שגרה ולקחת חלק פעיל במסיבה ובמופע. עובדים לומדים להכיר זה את זה באווירה טובה ומשעשעת ולשעה קלה שוכחים את הלחץ הכרוך בחיי העבודה השגרתיים.

מופע סטנדאפ למסיבת פורים לגמלאים

קהל יעד נוסף ששמח לקבל מופע סטנדאפ כפעילות מועדפת הינו קהל הגמלאים. המופע מאפשר גם לבני הגיל השלישי ליהנות, להשתטות, לצחוק ולהיות חלק בלתי נפרד משמחת החג. כמובן שתכני המופע צריכים להיות מותאמים לקהל היעד.

אז מה יש לי להציע לכם?

מופע הסטנדאפ "ברירת צחוק" הוא מופע קורע מצחוק ההופך כל ארוע למפגש שהחוגגים יזכרו הרבה זמן אחרי שהחגיגה תסתיים. מופע מקורי, מצחיק עד דמעות הכולל אילתורים, שיתוף פעולה עם הקהל ובעיקר קטעי סטנדאפ בלתי נשכחים.

רוצים לשמוע עוד מופע הסטנדאפ ברירת צחוק? מוזמנים להכנס ולהתרשם:

מפרגנים למופע סטנדאפ

מפרגנים למופע סטנדאפ לאירועים

ממליצים על סטנדאפ לפורים

<p><strong>כותבת המאמר: ענת אביעד, סטנדאפיסטית מנוסה, הופיעה באין ספור מסיבות פורים </strong></p>
<p><strong> </strong></p>

כותבת המאמר: ענת אביעד, סטנדאפיסטית מנוסה, הופיעה באין ספור מסיבות פורים

 

לקבוצות קטנות, ישובים, ארגונים, ועדי עובדים, גמלאים, נשים ולקהל הרחב. מומחיותה היא בשילוב בין מופע סטנדאפ סוחף, הנחייה מצחיקה של מסיבת תחפושות ובין אלתורים תוך אינטראקציה בלתי נשכחת עם הקהל.

למסיבת פורים הבאה – הזמינו את ענת אביעד.

error: Content is protected !!